Popular Posts

 

+

 

"It never happened."


"To był trzeci tydzień maja, przez całą noc nie zmrużyłem oka, czekając, aż palący ból w moim sercu zniknie... 
To nigdy nastąpiło.
Ona była najpiękniejszą dziewczyną, jaką kiedykolwiek widziałem. Była najpiękniejszą dziewczyną, jaką kiedykolwiek spotkałem.
Moje ulubione książki, przez całą dobę, blizny na moim kolanie.
Pod przymkniętymi powiekami widzę ją w jasnej sukience. 
Widzę ją biegnącą, jak się potyka i upada, całą ubrudzoną.
Ostatnio widzę wiele rzeczy i wiem, że żadna z nich nie jest prawdziwa.

To sposób w jaki się porusza, ale nie chcę wybierać.
Jeszcze jeden dzień i przegram, ale nie chcę wybierać.

Twarzą do ziemi, chcę zmienić ten odgłos.
Czas w twoich myślach, zapamiętaj go dobrze.

Pozwól mi zabrać cię do domu."

0 komentarze:

Prześlij komentarz